Post by wordtarginnnarol on Feb 16, 2022 14:16:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ World of Tanks Blitz ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ World of Tanks Blitz IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ rajoittamaton kristallihakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ World of Tanks Blitz 2022 version ▞▞▞
Nautin pelistä, mutta aiemmat tason VI keskitankit ovat turhia raskaiden tankkien vuoksi, jotka ovat läpäisemättömiä. Olen myös sitä mieltä, että todellisempien teknisten puutankkien ja korkealuokkaisten hylkeiden tankit pitäisi erottaa toisistaan.
un paska
Rakastan tätä peliä, mutta lisää painike eteenpäinliikkeen lukitsemiseksi, kuten pubg mobilessa. Sormiini sattuu ajaessani hitaita tankkeja. En myöskään halua odottaa, että Google Play -kauppa julkaisee uudet päivitykset, enkä pysty pelaamaan peliä sinä aikana.
Kaikki toimii ku junan vessa.Ikinä ei ole mitään vikaa!Hahhah todella täyttä paskaa surkee nettikoodi pingit hyppii pelin aikana 30-999.Yritä siinä sitten ohjata tankkiasi.Ja jos olet esim.rakennuksen vieressä et tiedä miten päin tankki on.Tonneittain haamu ammuksia. Ja yleensä se puoli jolla vaikuttaa haamuammuksia.Itse olen sen todennut monasti seuraamalla oman tiimin muita tankkeja.2.6 päivityksen jälkeen alkoi peli lagaamaan ihan kybällä vielä vielä 3.0 päivityksen mennessä saaneet korjattua.PASKAA!!!!!!Niin ja Tier7 eteenpäin pelkkää rahan menoa Tier 10 tankeilla pataan tulee 30000 kr ylöspäin ja joku harvoin jos tulee + niin mitätön kolikko!!!!! poikkeus.Ja sittehän sitä rahaa kuluukin.Ja mitä tulee premium tankkeihin niin yleensä munatonta paskaa surkeine tykkeineen ja huonoine panssareineen!!!!!!!!m uutama poikkeusta lukuun!!!!!Niin ja uusimman päivityksen jälkeen en enää pääse kirjautumaan koko peliin!!!!!
Kaikille lataajille tämä peli on täydellinen GOD TIER -esimerkki peliriippuvuudesta. Tämä Tank-peli on parempi kuin kaikki muut Tank-pelit Play Kaupassa. Usko tai älä. Se todella on. Lisäksi tämä peli on todella helppokäyttöinen sekä käyttöliittymien että taistelusujuvuuden vuoksi. Tämä on peli, joka on tavallaan suunniteltu täyteläisiksi PC-peleiksi, mutta voit itse asiassa pelata tätä peliä myös Potato-mobiililaitteella. 😍😍😍
se on erittäin hyvä peli, sen ainoat ongelmat ovat, että enimmäkseen kaikki ovat myrkyllisiä nyt, ja siitä on tulossa voittopeliksi. wargaming, palaa vanhaan peliin, se ei ole enää kovin hauskaa. Suurin osa vanhemmista klaaneista unohdetaan ja korvataan, vanha klaanini alkaa hajota, koska muut klaanit veivät heidät. voit saada todella mukavia ihmisiä otteluihin ja ystäviä, mutta et enää saa sitä. ole hyvä ja korjaa kaikki tämä, PLEASE WARGAMING.
Hullu peli. Tiedät, että aina kun päivitän peliä, minun on poistettava tiettyjä sovelluksia, kuten 30 megatavun päivitystä. Luulen, että se johtuu sovelluksen sisäisestä päivityksestä, ja jos sinun on ladattava hd-kuvioita, tarvitset enemmän tilaa. Joten voitko tehdä sen niin, että voimme kytkeä hd-asetukset pois päältä ja varmistaa, että näin ei koskaan tapahdu bc ollakseni rehellinen, se on hidasta, kun se tulee wotbin päivittämiseen. Kiitos
Tosi hyvä peli! Jos tulee venäjän kehityspuuhun se IS-M niin menisin sen polulle, koska toisessa Wotissa se on ihan hyvä.
World of Tanks Blitz Strategie oic
Tosi Hyvä
Jatka sanomista, että et voi kirjoittaa tiedostoon. Edit: Ratkaisin sen, että Avast aiheutti ongelmia. Poisti sen käytöstä ja lataus päättyi ilman ongelmia. On korjattava.
Joka päivityksen jälkeen ongelman päästä pelaamaan.
World of Tanks Blitz Strateegia unhn
Hd
Hanki tietokone ja pelaa sil kunnon world of tanksia älä lataa tätä paskaa
Ole hyvä ja korjaa se
Paaaassskkkkaa
World of Tanks Blitz Strategi zjls
se oli hyvä 1 tuntiin asti se sanoi virheresursseja, joten annan sille 3 tähteä imma arvosanalla 5 tähteä, kunnes korjaat virheet
Fancy Pants Adventures Arcade shj
tämä peli on niin hauskaa, sen ohjaimet ovat käteviä, ajoittain hieman hikoilevia, mutta kompensoituvat sen hämmästyttävällä yksityiskohdilla ja hauskalla pelattavuudella! Olin järkyttynyt siitä, että osa naamioista oli saatavilla vain ostamalla naamiointisäiliöitä, enkä ole pystynyt hankkimaan näitä naamioita sen jälkeen.
Heittää heti ulos kun yrittää mennä
Hyvä.
Olen pelannut world of tankseja sen ilmestymisestä lähtien. Ainoa asia, jonka haluaisin nähdä, on, että haluaisin pelata yhdellä profiililla kaikilla alustoilla. Olen käyttänyt vähintään 1500 dollaria xboxillani ja kaikki 500 dollaria puhelimellani. Pidän vain yhdestä profiilista, joten en tehnyt minun on korvattava uudelleen omat tai ostamani tankit. Rakastan peliä ja tulen tukemaan peliä jatkossakin
Luulin että päivitys 1.8.0 parantais peliä vaan sepä vain teki siitä lagaavamman!!! En pysty hallitsemaan vaunuja!!! Ps. Pyytäkää ystäväiksenne MRsusi
Ihan hyvin toteutettu tankkipeli.
Hyvä Pelli
T-44 8 tierin tykki lataa liia pi tkää mediks
WOT on klassikko! Ja Blitziä olen pelannut sen julkaisusta lähtien. MUTTA vuonna 2021 poistumalla KAIKKI SM:n läsnäolosta, pelipalkinnoissa, YT:n, WG:n verkkosivuilla, nyt on 85 % MAKSAA VOITTAMISESTA! Wargamming on saanut viestin muilta, ja on vastannut, anna minulle luultavasti sama malli "PYRIÄMME TEHDÄMÄÄN PELITÄ PAREMPAA" tai "TEEMME PARHAAMME bla bla bla". . Se EI MUUTU. Kuten muut ovat sanoneet, PALAA VANHAAN WOT BLITZ -ALUSTEEN!!
Täynnä botteja. Jotkut hyökkäävät vihollisen tukikohtaan ja kuolevat välittömästi, toiset vain tähtäävät minuun, kun siellä on selvästi muita. Pahin: Monet ovat afk. Selvästikin robottien, kuten useimpien, nimien takana on vuosi 2015, ja ne tekevät ennakoitavia toimia. Missä ovat oikeat pelaajat??? Loppuuko tätä peliä pelaavat ihmiset? Edit: Huomasin, että tämä on pääasiassa Aasian palvelimen ongelma. Valitse toinen palvelin paremman kokemuksen saamiseksi. En voi enää vaihtaa palvelimia. Kaikki tiedot menetetään.
Oli ennenihs kiva kyllästyin
Ei ole toiminu aikoihin suht uusi galaxy note 2 ja uusimmissa käyttöjärjestelmässä 3 päivitystä eikä mitään, asentanu uudelleen päivitystä mutta ei mitään 😠 aikakaan jälkeen ei olla saatu mitään, vähän niinkuin suomen hallitus 😅
Hyvä peli
Hyvin helppo ja mukava peli! 5/5👍
Tosi hyvä peli mutta kun sain kv1 niin en saa kv2
Nyt voin taas pelata
Enemmän maiden tankkeja ja enemmän viel tankkei
Yksi paras suosikkipelini
Viimeiset 22 ottelua, vain 4 voittoa ja melkein aina maksaminen korkeamman tason tankkeja vastaan, se on ok, mutta pelasinko boteilla? Häviäminen on turhauttavaa
Päivittää:. Edelleen liian paljon tietämättömiä pelaajia. WG ei itse anna riittävästi ohjeita pelin toimintaan liittyvään koulutukseen jne. Uusi luottotalous tekee luottojen hiomisesta mahdottomaksi uusille ja vapaasti pelaaville pelaajille, jotka ovat yli tason 5. Bonuskrediittejä vaaditaan taitoja. Premium-aika ja tankit ovat välttämättömiä hyvityksiä varten. Uusi luottotalous on rikki. Kuitenkin, jos olet kokenut ja taitava, peli on hyvä.
Vie ihan vitsinä paljon tilaa.mutta vähän vaikeuksia aalussa
Myrkyllinen pelikulttuuri. Ei todellista rohkaisua joukkuepeliin. Ylivoimaiset premium-ajoneuvot. Tankkipelimekaniikka on siistiä.
Tää on alunperin tietokonepeli! Tietokoneella jos lataa hd paketin saa 10x paremmat grafiikat, enemmän pelimodeja ja enemmän tankkeja tää versio on täyttä paskaa ja koneelle menee nimi World of tanks EI WORLD OF TANKS BLITZ!!
Lagaa